mandag den 22. marts 2010

Collage


Jeg må indrømme, at jeg ikke var særligt motiveret (igen) – og til forskel fra tegneopgaven, fangede collageopgaven mig ikke. Det var noget der bare skulle gøres færdig, fordi der er så meget der står i kø… Det gav mig ikke særlig meget, men vil dog gerne gennemføre en collage med mine børn i SFOen. Så de kan give udtryk for, hvad det er for temaer, der beskæftiger dem. Jeg kan godt se en pædagogisk arbejde i det. Man kan med en collage, hvis man altså er motiveret, sige så meget, som man måske ikke lige kan få ord på (især som barn).
Min collage har jeg lavet udfra, hvem jeg er, og hvad mine interesser er (nogle af dem). Jeg er ikke tilfreds med resultatet, da der er så meget, som jeg ikke fik med ind og dog egentlig hører til. Desuden var det lidt vanskeligt, hvis der ingen blade, aviser og lignende er i huset – det er også en del af mig: ingen aviser, ingen blade – nyheder kan læses på nettet (og kun det, der lige fanger mig), ingen fjernsyn – en film kan ses i biografen, enkelte gange da også på dvd + bærbar. Ja, jeg er nok en mærkelig en

1 kommentar:

  1. Hejsa.
    Jeg syntes så til gengæld at der er meget harmoni i din kollage i dit valg af farvenuancer som ligger tæt op ad hinanden.Syntes det er interessant at man ikke får alt præsenteret men kan gå på opdagelse i din bogreol og du sætter foden ned! Syntes jeg er en fed detalje ;O)

    SvarSlet