tirsdag den 16. marts 2010

Parat til at øve mig i den første opgave. En blyantspidser (jeg kunne ikke lige finde min;)) og for en sikkerhedsskyld 2 viskelædder - den skal nok komme til indsats mangen gange de næste dage. En pakke med forskellige blyanter - alt fra 6B til B,HB, F og fra H til 4H - om det så gør en forskel, når man ikke har en dyt forståelse for, hvordan man bruger dem og man ingen malekvaliter har... Jeg prøver at finde ud af det. Og hvad resultatet så end bliver - så har jeg gjort det bedste jeg kunne.

2 kommentarer:

  1. Hej Ilona :)
    Kan rigtig godt lide dit indlæg, godt skrevet! Hvis du er utilfreds med dit værk, så kan du altid prøve dig i den litterære genre for du skriver meget ærligt og med selvironi det kommer man også langt med!
    Flot side forøvrigt! Dejlig med udsigt direkte ud i naturen.
    Knus Kirsten :O)

    SvarSlet
  2. Tak for rosen. Og udsigten fik jeg jo leveret med lejligheden - men det kommer lidt an på, fra hvilket vindue man kigger... Ellers kan man godt se de grimme butikker rundt omkring;)

    SvarSlet